SUNSET



Cheers for den kreative overskriften, folkens.

Heihei! Misliker hvor lite jeg blogger for tiden, jeg vil så gjerne være flink, men sliter med å ta meg tid til å ta bilder og skrive innlegg. Denne uken jobber jeg mandag, tirsdag, onsdag og torsdag, så det går litt i ett i tillegg til skolen, men jeg liker det! I dag hadde vi fri fra skolen bortsett fra en prøve vi måtte ta, så jeg var på jobb etter det. Godt å ha kvelden fri da, jeg pleier jo egentlig ikke jobbe formiddager i hverdagen. Men tenkte i alle fall at jeg kunne komme med et lite innlegg nå da.

Nå skal jeg straks dra på trening, det har ikke blitt så mye av det de siste ukene, så nå håper jeg på å snart komme skikkelig igang igjen! Det føles jo så bra. Og siden vi er ferdig med alle prøver (bortsett fra muntlig eksamen neste uke som jeg føler jeg kommer opp i), blir det mye mer tid til blogging fremover, satser jeg på! Jeg er hvertfall klar for å komme igang igjen.

– Hva syns dere om bildene?

7 kommentarer

Siste innlegg