KLARTE IKKE LA VÆRE…

Husker dere innlegget jeg la ut for en ukes tid siden om Fanny Lyckman sin kolleksjon for Nelly, og det at jeg ikke skulle kjøpe noe derfra selv om det var så mye kult? Ja, stryk det. Jeg måtte bare:

Denne buksa har jeg beundret siden jeg så den på Fanny sin blogg for første gang, så jeg klarte rett og slett ikke å la være da den kom på Nelly. I dag dumpet den i postkassen, så herlig slutt på uken! Har planer om å bruke den i morgen, så jeg får se om jeg rekker å ta outfitbilder også. Det er jo en stund siden, så skal prøve å få tid til det!

I dag har jeg vært på jobb, og det var kjekt, som vanlig! Kan ikke si nok hvor mye jeg trives der, kombinasjonen av herlige kollegaer, klær og hyggelige kunder slår virkelig ikke feil! Jobber på Cubus, om det er noen som lurer på det. Skal jobbe i morgen også, satser på det blir endel folk!

– Hva syns dere om buksene?

11 kommentarer

Siste innlegg