MOTIVATION

Alle bildene er hentet fra weheartit med taggen fitness.

Litt motivasjon på en søndagsmandagskveld er vel ganske greit? Jeg er så motivert nå og er veldig klar for å komme i form og jeg merker allerede at energinivået mitt er mye høyere. Har også troen på at april er en veldig bra måned å sette igang på, så om dere har hatt en dårlig periode på treningsfronten, kom i gang! Det vanskeligste steget er det du må ta over dørstokken, etter det er det bare å sette i gang. Gjør april til måneden du starter, det er aldri for sent! Husk også at du ikke nødvendigvis trenger medlemsskap på treningssenter for å trene, det fins massevis av øvelser man kan ta hjemme/ute, bare google det. We can do this!

I dag har jeg faktisk, i tillegg til å ha startet dagen med en treningsøkt, ryddet rommet! Nå er det helt strøkent her og det føles fantastisk. Jeg har også kastet og gitt bort masse klær (til søsteren min og Fretex), så nå er garderoben min klar til å bli fornyet når jeg skal til London om én måned. DET blir bra det! Det er også bare to uker til Oslo og Justin Bieber-konsert, og jeg gleder meg bare mer og mer, det blir så bra! Nå skal jeg lage meg litt kveldssmat og så legge meg, i håp om at jeg kommer meg opp i morgen tidlig.

– Trener du?

10 kommentarer

Siste innlegg