PÅ FJELLET

Heisann dere, og god langfredag! For min del har den vært ganske kort, haha. Vi har vært på fjellet i dag (ikke så langt oppe for noen av oss da). Det ble ikke noe skigåing på meg i dag, men jeg har kost meg uansett med fin familie. Tok ikke med kameraet dit (angrer litt, men visste ikke hvordan det kom til å bli der), men tok noen med iPhonen da:

Oppe til venstre er Stella, og nede til høyre er meg og mamma ♥

Se så fint det har vært i dag da! Helt skyfri, knallblå himmel med en stekende sol og helt vindstille. De fleste har fått litt farge i ansiktet i dag, men det er bare herlig. Fikk Stella til å dra meg på rattkjelken også, haha. Ble forsåvidt mer at jeg måtte dytte med bena da men. Så nå er alle gode og mette på hjemmelaget pizza, og ganske sliten etter 6 timer ute i solen!

Nå skal jeg pakke tingene mine og så kjører jeg hjem igjen. Blogges i kveld, håper alle har en fin dag ♥

– Hva har dere gjort hittil i dag?

10 kommentarer

Siste innlegg