ANBEFALING AV TV-SERIER

Det er jo en stund siden sist jeg anbefalte tv-serier, så her er 3 stk jeg liker veldig godt:

White Collar. Har jo nevnt denne litt på bloggen, men denne serien dere! Jeg har sett tre sesonger på en måned og den ble fort en av mine favoritter! Den handler da om en kriminell og en FBI-agent som inngår et samarbeid etter mye frem og tilbake i fengsel, og ja, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det egentlig. Men den er morsom og spennende, veldig bra!

The Carrie Diaries. Dette er en helt ny serie som hadde premiere i USA i januar, og som jeg har ventet på i flere måneder. Den er basert på boken med samme navn og handler om tenåringslivet til Carrie Bradshaw på 80-tallet, før Sex and the City. Jeg liker den veldig godt, og syns AnnaSophia Robb, som da spiller Carrie, gjør en veldig bra jobb.

Suits. En serie som har mange fellestrekk med White Collar, bare at her er det advokater. Syns skuespillerne gjør en utrolig bra jobb, og det er en litt humoristisk serie, samtidig som man blir litt dratt inn i den fordi den er spennende. Men det er endel advokatspråk eller hva jeg skal kalle det, så jeg har lett for å dette litt ut da. Men ellers liker jeg den veldig godt!

Om noen lurer på hvor jeg ser serier på nett, så er det på Cokeandpopcorn. Første sesong av White Collar ligger på Netflix da, så det var der jeg begynte å se den. Og The Carrie Diaries ligger ikke på Cokeandpopcorn enda, så den ser jeg på 1channel.

– Har du sett noen av disse seriene?

13 kommentarer

Siste innlegg