SHAKE UP THE HAPPINESS

It’s Christmas tiiiiiime!


Plutselig var det juleferie! Har ikke orket å blogge denne uken, hehehe. Men har faktisk hatt en del å gjøre også da. Vi har hatt en matteprøve og to fremføringer på skolen, og jeg har ordnet julegaver, siden jeg var så smart at jeg utsatte det meste til den siste uken før jul. Men nå er det ordnet! Fremføringene vi har hatt gikk også veldig bra, fikk 5- på norskfremføringen og 6 på engelskfremføringen, så det er jeg ganske fornøyd med, mildt sagt! Tror matteprøven også gikk bra, men den har vi ikke fått tilbake enda.

Vi fikk juleferie i går faktisk, siden hele klassen var ute og spiste og dermed fikk avspasere i dag. Var på kafé med noen venner i dag da, men jeg er helt fullstendig blakk etter julegaveshopping, så da ble det ingenting annet enn et glass vann på meg, men det er greit! Jeg har hvertfall skikkelig julestemning nå, det har snødd litt nå i kveld, og jeg har pakket inn siste rest av julegaver. Husker for tre år siden eller noe, da ga jeg julegaver til 10 venninner tror jeg det var, for da var jo det sånn at “alle måtte gi til hverandre”, så da ble det bare mye dilldall, mens nå gir jeg bare til de aller nærmeste, og legger mye mer tanke i julegavene, noe jeg syns er viktig. Så nå gleder jeg meg til de skal åpne gavene sine!

– Er dere ferdig med julegavene? Begynner å nærme seg nå, folkens!

12 kommentarer

Siste innlegg