E.L.F HAUL








Etter alle disse ukene med av og på blogging har jeg nesten glemt hvordan man blogger skikkelig. Men dette skal det bli slutt på nå. Og ja, vet jeg har sagt det sånn cirka hver gang, men nå har jeg laget meg en plan og alt, både på innlegg jeg kan skrive, og ting jeg må forbedre generelt. Fikk faktisk ganske mye motivasjon bare av å lage en plan, så da vet jeg det til neste gang jeg mangler motivasjon. Som forhåpentligvis blir lenge til!

Uansett, forrige uke bestilte jeg dette fra e.l.f, og jeg er veldig fornøyd med alt, spesielt neglelakkene! Har på meg den i grå/sølv nå, som dere ser, og den er så kul. Hadde ikke trodd at glitteret i forskjellige farger skulle komme så godt frem på kameraet, men det gjorde det tydeligvis. Digger den!

– Har dere noe av det samme?

8 kommentarer

Siste innlegg