NETFLIX

Har dere fått med dere at Netflix har kommet til Norge? Om du ikke vet hva Netflix er så er det altså en nettside der du kan streame tv-serier og filmer, i HD. Jeg følger jo en del youtubere fra USA, og jeg har hørt de snakke om det i flere måneder nå, så da jeg hørte at det skulle komme til Norge ble jeg veldig glad! Det er ikke akkurat det beste utvalget der helt ennå, men de har jo nettopp startet her, så man kan jo ikke forvente at alt skal være der fra begynnelsen av, og det kommer nye ting hver dag.

//

Første måneden er gratis og etter det betaler man 79 kr i måneden, om du vil fortsette med det. Jeg har iallefall planer om å fortsette når den gratis måneden utløper, for jeg er veldig fornøyd. Da jeg først registrerte meg, fikk jeg beskjed om å krysse av hvilke sjangre osv jeg likte best, sånn at de kunne tilpasse det sånn at jeg fikk opp serier og filmer jeg kunne være interessert i å se. Det går også an å bruke Netflix på forskjellige tv’er, PS3, xbox osv. Og det er jo veldig greit hvis man ikke liker å se på pc’en, eller hvis man er flere som skal se. Det er også tekstet til norsk, svensk, dansk osv, som kan være greit siden det er mange som liker å ha det oversatt også. Jeg har nettopp sett ferdig første sesongen av Modern Family, så nå håper jeg bare på at de legger inn flere sesonger av det snart! 

Tenkte bare å tipse dere om dette siden jeg tror mange vil like det! 

– Har du prøvd Netflix?

Edit: fant nå ut at jeg kan ha det på iphonen også, dette er skummelt…

12 kommentarer

Siste innlegg