SHINE BRIGHT LIKE A DIAMOND

Må si det er litt uvant å skulle blogge igjen etter 11 dager. Wow. Kan ikke huske sist det gikk så lang tid før jeg blogget igjen, og det skal bli lenge til neste gang jeg tar en sånn pause. Jeg hadde egentlig planer om å komme tilbake forrige mandag, fordi helgen var ganske travel og da hadde jeg ikke tid til å blogge. Men dag etter dag tenkte jeg bare at jeg ikke orket å blogge, og da ble det visst sånn da. Men plutselig i dag fant jeg ut at jeg skulle begynne på igjen, og da jeg i tillegg fant ut at blogg.no endelig har innført at man kan velge tidspunkt innleggene skal publiseres på (noe jeg har ventet leeenge på), da måtte jeg bare begynne igjen. 

Kan oppsummere fort den siste uken da: På fredagen var hele trinnet på animasjonsfilmfestivalen i Volda, og da kom vi ikke hjem før i halv sju-tiden. Så da var det bare å spise og dusje og så møte noen venner. På lørdagen var jeg først på jobb, så på fotballkamp og så var vi en liten gjeng hos Aleksander der vi laget taco og bare koste oss. På søndagen var jeg først på jobb, og så husker jeg faktisk ikke helt hva jeg gjorde på kvelden, men tror jeg bare slappet av, haha. Denne uken har bare gått til skolearbeid og å være med venner, trenger ikke å utdype det så mye mer, blir nok oppsummering dette her. 

Men ja, nå er jeg iallefall tilbake. De siste svarene på spørsmålsrunden spilte jeg inn for to uker siden, jeg må bare redigere ferdig, så regner jeg med den er oppe i kveld! Jeg skal også lage en video der jeg viser hvordan jeg laget frisyren jeg har på bildet ovenfor, ettersom jeg fikk spørsmål om det i forrige innlegg.

– Hva syns dere om bildet og sangen?

10 kommentarer

Siste innlegg