I KNOW IT’S BEEN A WHILE

Superbloggern her, hehehe. Har virkelig hatt så lite inspirasjon de siste dagene, men har lastet ned WeHeartIt-appen og ser på endel bilder der hver kveld før jeg legger meg nå, og det hjelper veldig! Selvom det har en tendens til å bli litt for sent da, siden det er så mange fine bilder å se på! Men jeg har faktisk noen videoer i vente da, blant annet svarene på spørsmålsrunden. Har fått noen spørsmål om når de siste svarene kommer, og jeg har spilt inn videoen, jeg må bare redigere og få lagt ut. Så jeg satser på at det kommer i løpet av de neste dagene! Før det har jeg en annen video på lager som kommer ut i kveld. 

Forresten, jeg elsker sangen ovenfor! Har blitt helt hekta på den og har hatt den på repeat siden i går tidlig, haha… Hør den, om du ikke allerede har det! Den ovenfor har ikke så bra kvalitet da, men det funker.

– Hva syns dere om sangen?

6 kommentarer

Siste innlegg