OMBRE

Begynner å bli en stund siden sist nå, eller hva? Blogglysten har rett og slett vært så langt nede at den omtrent ikke har eksistert, så da ble det en liten pause. Men så tenkte jeg at i dag var en bra dag å starte igjen på, for nå har jeg faktisk noe å blogge om. Jeg har nemlig gjort en stor forandring med håret mitt i dag:

OMBRE!! Har hatt lyst på dette så utrolig lenge nå, og i dag hadde jeg endelig frisørtimen min. Var veeldig nervøs tidligere i dag på om jeg ikke kom til å kle det eller at det ble mislykket eller noe sånt, men jeg er så fornøyd!! Trenger litt tid til å venne meg til det da, jeg har jo plutselig fått endel brunt hår også.






Så nå håper jeg på mye bra blogging fremover! Jeg blir jo veldig fort påvirket av været, og i det siste har været vært så deprimerende at det burde ikke gå an. Men jeg må bare prøve å se forbi det, jeg bor jo tross alt i Ålesund, og det er ikke akkurat en by som er kjent for det gode været. 

– Hva syns dere om håret?

31 kommentarer

Siste innlegg