FALL FASHION

Fall Fashion

 

Fikk spørsmål på spørsmålsrunden om favorittrenden i høst og tenkte jeg kunne ta det i eget innlegg. Men det har seg sånn at jeg klarer ikke å velge kun én som er favoritten min. Nå i høst elsker jeg den militære stilen, spesielt militærjakken som jeg har planer om å skaffe meg en av selv. Jeg elsker også burgunder, i form av topper, gensere og bukser. Capen er, som i fjor, også veldig populær, og jeg har planer om å bruke min masse. Jeg liker også veldig godt “tulipan”-toppene og peplum-skjørtene. Jeg prøvde en sånn tulipan-topp på Gina Tricot, men syntes ikke det passet figuren min, så det er jo synd da. Men det er mange det er veldig fint på! Ellers er det mye annet jeg liker godt også, men dette er altså det jeg liker best nå i høst. 
– Hva er deres favoritter denne høsten?
Husk spørsmålsrunden her!
13 kommentarer

Siste innlegg