FESTIVALKVELDEN

Åh, gårsdagen var så bra!! Jeg elsker virkelig festivaler, det er bare noe med stemningen, folkene, musikken, og ja. Alt! I går var det da altså Mahogni (sjekk de ut HER!), The Hooters, Susanne Sundfør, Kent, Alina Devecereski og Avicii. Favoritten var helt klart Avicii, makan til stemning!! Fikk ikke med meg hele da, men av det jeg fikk med meg så var det sinnsykt bra! Var også kjempebra stemning når Alina sang Flytta på dej. Det er desverre ikke lov å bruke speilrefleks der, men jeg tok noen bilder med iPhonen:

Var superfint vær hele kvelden! På bildet til venstre ser det ut som om det nesten ikke er noen folk der, men det sto veldig mange i skyggen der, det var da The Hooters spilte, et band fra 80-tallet. Øverst til høyre er det Malin, Andrea og meg, og nederst til høyre er det Mahogni. 

De to øverste bildene er fra da Kent spilte, de var også veldig flinke! Nederst til venstre er Susanne Sundfør, og til høyre er det fra min lille “reunion” med Emte og Victoria! Vi har omtrent ikke sett hverandre siden skolen sluttet, så det var kjekt å møtes igjen ♥

Avicii! Glowsticks, dansing og bare god stemning! 

Nå gleder jeg meg bare masse til i kveld også, nok en kveld med mange bra artister! I tillegg til en hemmelig artist, som jeg er veldig spent på. Har noen teorier, men man vet jo aldri! 

– Lenge siden sist du var på festival?

11 kommentarer

Siste innlegg