IDYLL

Den overskriften er jo aaaldri brukt før, haha. Men den passet perfekt til å beskrive kvelden i går! Vi fant ut at det var den siste sommerkvelden før skolen begynner på igjen, siden nå starter Jugendfest, og da blir det ikke noe annet. Men hvertfall da, i går var vi på båttur. Været var utroolig fint, så jeg ble plukket opp rett fra jobb litt over halv fem, så var vi på sjøen resten av kvelden! Bortsett fra da vi stoppet på en holme for å grille litt. Guttene sto også på vannski, jeg for min del er litt for pysete for det der, haha, jeg klarer jo såvidt å stå på vanlige ski. Hadde med kamera da, men var dårlig blogger (hehe) og tok ingen bilder, men så kom jeg på at jeg tok noen med iPhonen:

Øverst til venstre er det Aleksander og nederst til venstre er det Thomas. 

Vi får håpe på litt finevær i helgene fremover da, det er jo typisk at sommeren kommer først etter skolen har startet! Men det er jo bare noe man må regne med når man bor i Norge… Det var hvertfall en veldig fin kveld da, det er det ingen tvil om! 

– Lenge siden sist du var på båttur?
– Hva gjorde du i går? 

13 kommentarer

Siste innlegg