DAGENS


Topp Gina Tricot
Shorts Chiquelle.se
Cardigan We, Belgia



JA, jeg er fortsatt blond. Følte for å lure dere litt her om dagen, så jeg tok på meg Mariell sine extentions, og alle gikk på. Fikk litt dårlig samvittighet etterhvert da , siden jeg fikk så mange fine komplimenter, men men. Ganske morsomt også da. Må innrømme at det har fristet litt i ettertid å farge håret brunt, men det blir ikke med det samme, for nå har jeg andre planer. Må bare få meg til å bestille frisørtime først…

Ellers har vi faktisk hatt fint vær i dag! Benyttet det med å bruke min nye shorts, som jeg bare liker mer og mer. Første gangen jeg prøvde den på meg var jeg litt skuffet, for jeg trodde den var mer highwaist osv, men nå liker jeg den veldig godt. 

– Har dere fint vær i dag?

9 kommentarer

Siste innlegg