TWO DIFFERENT OUTFITS

Style #1

 

Skulle gjerne hatt cardiganen uten stripene, men det var dette jeg fant nå. Jeg eeelsker alt, spesielt kombinasjonen av highwaist og crop-top, og jeg syns også det er tøft med bootsene til. Cardiganen gjør det hele litt mer laidback, og ringen bare digger jeg. 
Style #2

 

Antrekk nr 2 er veldig annerledes enn det første. Skjørtet og toppen ser kanskje ikke så bra ut her, men poenget er at toppen skal være oppi skjørtet, og skjørtet strammer med midjen. Dette er jo ikke så lett å få frem på Polyvore… Jeg elsker kilehæler til maxiskjørt, og spesielt disse, i samme farge som toppen. Som tilbehør velger jeg å blande noen armbånd (kun ett av det blå), og siden det er sølv på det ene armbåndet, valgte jeg et statement-smykke i sølv. 
Begge antrekkene kunne jeg veldig godt gått med, og jeg syns de er veldig fine. 
– Hvilket antrekk ville du valgt? 
23 kommentarer

Siste innlegg