FESTIVALSTEMNING

Da var det vel kanskje på tide med en oppdatering fra meg? Skal ikke komme med noen unnskyldning, for jeg har ingen. Har ikke gjort så mye de siste dagene, annet enn å se New Girl. Hele sesongen… Men jeg har også vært på kino med Benedikte, som jeg ikke hadde sett på år og dag, og vi så Magic Mike. Veldig bra film, hvertfall for oss jenter! Og i går var den årlige Sommerfesten på Giske, som er en festival som arrangeres på en av øyene utenfor Ålesund. Mange bra artister der og god stemning! Der var for eksempel artister som Sondre Lerche, Jonas Alaska, Jahn Teigen, Karpe Diem, Sivert Høyem, Gabrielle osv. Favorittene var nok Sondre Lerche♥♥ og Jahn Teigen, for et liv det var i han!! Fikk ikke med meg Karpe Diem og Sivert Høyem da, siden vi dro hjem før de kom på scenen. Det pøsregnet og vi var klissvåte, så da dro vi etter Sondre Lerche hadde spilt! Her er noen bilder (skulle gjerne tatt flere av artistene osv, men så regnet det jo så mye):


Mikhael Paskalev og Jonas Alaska!








De ovenfor er Team Me! Trodde først at jeg ikke hadde hørt de før, men så fant jeg ut etter hvert at jeg faktisk hadde hørt noen av sangene deres. Den mest kjente er nok denne:

Den heter Show Me, og jeg har hvertfall hørt den har blitt spilt veldig mye på radioen. 

Emte og jeg, og et par venner av henne, var frivillige på barneaktivitetene der, haha. Var ikke så ille da, gjorde egentlig ikke så mye. Senere møtte vi Andrea, Malin og Maria der og så på artistene osv. Var også litt på kjendisjakt, haha, men vi så ikke så mange på selve festivalområdet da, men Emte og jeg tok bilde med Jonas Alaska (som jeg ikke legger ut her siden det ikke ble så vellykket, haha). Men det var en veldig vellykket festival, nok en gang! Nå er det Jugendfest neste, som er om noen uker, og det gleder jeg meg veldig til! Elsker festivaler ♥

– Har dere vært på noen festivaler i år?

8 kommentarer

Siste innlegg