BEFORE I DIE

– Se Justin Bieber live. CHECK.

På tirsdag dro jeg til Oslo i håp om å se Justin Bieber. Jeg hadde ingen garanti for det eller noe sånt, men når han først skulle komme, da kunne jeg ikke gå glipp av det. Dette var også grunnen til mitt fravær, jeg hadde ikke med Macen til Oslo, og jeg hadde heller ikke tid til å blogge uansett. Må forresten advare om langt innlegg.

Men ja, onsdagen var vi i byen rundt klokken ni. Da dro vi først bort på Operaen for å se hvordan det så ut der, og da så det sånn ut:

En scene på vannet liksom, hvor mistenkelig var ikke det? Da var det allerede rundt 200 folk der. Vi bestemte oss da for å sjekke ut Østbanehallen, for det var noe snakk om den også. På veien dit så jeg da hotellet som Justin bodde på, og maaaange folk utenfor, så vi tok turen bort dit. Og vet dere hva? AKKURAT i det vi kom bort dit, kom Kenny ut på balkongen. Og der kom dagens første tårer. Vi fikk også med oss da bilene kjørte fra hotellet, og makan til galskap har jeg aldri sett lignende til! Bilen ble jo overfalt omtrent, og folk tok opp de to fremste bildørene. Sjåføren var ikke blid for å si det sånn. Og etter det kom dagens andre tårer, haha. Jeg visste det kom til å bli en emosjonell dag for å si det sånn. 

Så, etter det dro vi og spiste lunsj før vi dro bort på Operaen igjen, da hadde det kommet maange flere, men vi fikk oss bra plasser ganske langt bak, men likevel så vi jo alt, siden det er jo en bakke. Det var vel rundt kvart over tolv/halv ett-tiden. Vi hadde glemt å kjøpe med oss drikke osv, men vi tenkte jo at vi kunne dra å kjøpe noe senere. Men det ble det da ikke, for som dere kanskje fikk med dere så stengte de inngangene senere på dagen, og ikke søren om vi skulle gå glipp av konserten. Så der ble vi da, uten mat og drikke i den stekende solen i rundt syv timer til vi endelig fikk tak i vann som ble “delt ut” der.

Bleika selv fremme da vettu. 



LITT folk.

Men sååå begynte det å skje ting:

DJ Tay James liksom!! Dette var en god stund etter mini-sound checken de hadde, der vi fikk se Dan Kanter, Tay James, Scooter i sin nye OnePiece, danserne osv. Så når Tay James kom på scena og begynte å spille musikk, DA visste vi at det nærmet seg. FOR en stemning det var!!

Og så kom endelig my love ♥♥ Først fikk jeg litt sånn pustevansker, haha, og så begynte tårene og trille, og sånn fortsatte det da under hele konserten. Det var uten tvil verdt 10 timer venting!! Det har fortsatt ikke gått opp for meg at jeg faktisk har fått se han in person, og nå er det to døgn siden. Vi hadde egentlig veldig greie plasser med tanke på hvor mange folk det var der, vi var vel litt foran midten, eller hvordan jeg skal forklare det. 



For en fantastisk opplevelse det var! Stemningen, HAM, og bare alt. Og nå savner jeg han skikkelig, haha….Og til dere som tror at han ble skremt vekk av fansen og alt hysteriet som har vært; beklager å skuffe dere, men han kommer tilbake neste år ;)

– Var dere på konserten?

11 kommentarer

Siste innlegg