MY NAIL POLISH COLLECTION

Jeg er jo avhengig av neglelakk, og har det alltid på meg. Jeg har fått en liten samling nå, som stadig vekk utvides, og den ser sånn ut nå:


Fra venstre: Fra et “manikyr”sett, MaxFactor, MaxFactor, og resten er fra Kicks.

Deborah Lippmann, Deborah Lippmann, DetNye, DetNye, Topshop, Maybelline.

BarryM, Inglot, og resten er Depend.

Depend.

H&M.

Favorittene mine er disse fra Inglot, Topshop, Deborah Lippmann, Kicks og Depend. 

Jeg bruker alltid base coat og top coat når jeg tar på meg neglelakk. Base coaten gjør at neglelakken sliter mindre på neglene, og top coaten gjør at neglelakken varer lenger. 

Om du lurer på noen av fargene på neglelakkene, eller noe annet om de, så er det bare å spørre. Jeg orket ikke å skrive ned fargenummerene/navnene på alle neglelakkene, så derfor tenker jeg at dere heller bare kan spørre om dere vil vite hva noen av de heter. 

– Bruker du mye neglelakk?

14 kommentarer

Siste innlegg