NY PARFYME I POSTEN






På tirsdag fikk jeg denne i posten fra blogg.no, Escada Sexy Graffiti! Den lukter såå godt, ikke at det kom som en overraskelse, for alle Escada sine parfymer, de jeg har luktet på i hvert fall, lukter utrolig godt. Fikk også med noen Love Hearts og klubber oppi, og det var jo koselig! 

I dag hadde vi mattetentamen, som var grunnen til null blogging i går, og den gikk… Nei uff, jeg vil ikke tenke på det engang. I morgen har vi engelsktentamen som er den siste. Blir så deilig å bli ferdig, det tar på å ha tentamen tre dager på rad, kjenner jeg er veldig trøtt og sliten. Etter tentamen drar jeg til Ørsta, der jeg skal være i helgen. Kommer til å oppdatere derfra, men jeg vet ikke når. 

– Har du luktet på denne parfymen? Isåfall, hva syns du om den?

ESC2SG
24 kommentarer

Siste innlegg