BACK MAYBE?

Heiii bloggen! Missed me? Tenkte meg det. Neida, men jeg har savnet dere. Tror kanskje jeg glemte å gi beskjed om at det ble bloggfri helg, men jeg hadde faktisk ikke tid til det engang. Eller, jeg kunne vel gjort det på fredag men det orket jeg ikke. Jeg kan jo fortelle litt om prøveeksamen og helgen min da? 

Arkivet.

Vi hadde da prøveeksamen i media og kunne komme opp i lyd, film eller tekst og bilde. På torsdag fikk vi vite at temaet var å lage en nyhetssak, og jeg kom opp i tekst og bilde, noe jeg var veldig fornøyd med. Så da var jeg fornøyd helt til jeg fant ut at jeg ikke hadde en anelse om hva jeg skulle lage nyhetssak om, så jeg satt i 10 timer og prøvde å finne ut av det. Men jeg klarte til slutt, med litt hjelp å finne ut av det, og fikk levert produktet mitt på fredagen. I dag hadde vi fremføring om det, og jeg hadde ikke en bra følelse, men jeg endte opp med 5! Suuuperfornøyd :D

Så har jo helgen gått i ett, derfor har jeg ikke hatt mulighet til å blogge. Jeg har såvidt rørt macen, annet enn til å lage fremføringen i går kveld. Fredagen gjorde jeg ikke annet enn å bruke tre timer på å lage fyrstekake til Kjetil (stefar) som hadde bursdag, den ble heldigvis god. Lørdagen jobbet jeg, og så var det rett hjem og feire fire bursdager med familien, for så å dra rett i bursdag til Johan Thomas senere. På søndagen jobbet jeg, og da jeg kom hjem laget jeg til fremføringen til prøvemuntlig i dag. 

Så det har min travle helg bestått av! Og denne uken er intet unntak – tentamensuke, wihuu! Så det blir ikke store comebacket på bloggen for å si det sånn.. Håper dere har forståelse for det!

– Har dere mye skolearbeid for tiden?

13 kommentarer

Siste innlegg