TRANSPARENT RAINCOAT

Kom på at jeg ikke har vist dere denne jakken som kom i posten for noen dager siden! Den er fra Gina Tricot og er en gjennomsiktig regnjakke – genialt spør du meg! Da slipper man jo å måtte skjule antrekket sitt bare fordi det regner. Hadde tenkt litt på å kjøpe den etter jeg så den på Gina Tricot, men så ventet jeg litt, og jeg ventet tydeligvis litt for lenge, for de hadde ikke igjen i min størrelse her i Ålesund. Men, de hadde den på nettet, så da bestilte jeg bare der. Litt inspo fra Ulrikke Lund:


Nå har jeg faktisk ikke fått brukt den skikkelig enda, fordi vi har hatt fint vær i en uke nå (må jo være ny rekord…), men nå er jeg hvertfall klar for regnet! Som kom i dag…

Har forresten jobbhelg denne helg, så det blir ikke såå mye blogging. I kveld har jeg bare slappet av med familien, og nå ser jeg på Hangover for første gang. Føler meg treig…

– Hva syns dere om jakken?
– Har du sett Hangover? 

15 kommentarer

Siste innlegg