SISTE INNKJØP

Motivasjonen har vært laaangt nede den siste tiden, derfor har alt vært sånn halvveis (ikke det engang). Føler jeg kjenner litt at motivasjonen begynner å gå litt oppover igjen nå, så jeg håper på bra blogging fra og med neste uke. Har jobbhelg denne helgen, så da er det ikke så lett å få til mye blogging. 

Har kjøpt noen ting i det siste som jeg ikke har vist dere, så tenkte jeg kunne gjøre det nå:
Høytlivsshorts fra Bik Bok. Elsker fargen!

Gina Tricot.

Gina Tricot. Har hatt lyst på en dongrivest lenge nå, og denne likte jeg utrolig godt!

Gina Tricot. Ser for meg denne i sommer til en høytlivsskjorts eller skjørt. Løøøv!


Gina Tricot. Aaah, nagler, slitt og høytliv! En god erstatter for Runwaydreamz-shortsene, som for mange (inkludert meg) er litt for dyre. 

Gina Tricot. Da jeg laget innlegget om fargerike bukser for noen dager siden, sa jeg jo at jeg ville skaffe meg en rosa bukse, og det har jeg altså gjort! Ser kanskje ikke så fin ut på bildet, men den sitter utrolig fint på!

Coverbrands.no. Har hørt mye bra om denne, og jeg var på jakt etter ny selvbruning, så da ble det denne. Gleder meg sånn til å prøve den!

Coverbrands.no. Trengte en ny concealer og bestemte meg for å teste ut denne, liker den hittil! Har den i fargen Ivory. 

Som dere ser har jeg funnet mye på Gina Tricot, de har så mye fint der for tiden! Det er veldig lenge siden jeg har kjøpt noe der nå, rett og slett fordi jeg aldri har funnet no særlig der, men i dag var der nesten for mye fint! Nå er jeg klar for sommer!!

– Hva syns dere om innkjøpet?

20 kommentarer

Siste innlegg