THE WEEK THAT PASSED

Skulle jo fortelle dere om hva jeg har gjort de siste dagene, og det er egentlig ikke så mye spennende, men: I helgen jobbet jeg og var sosial på kvelden, så da var det ikke mye tid til overs. På mandagen husker jeg faktisk ikke hva jeg gjorde (annet enn å være på skolen), på tirsdag var jeg en tur hos pappa etter skolen og på onsdag øvde jeg til naturfagsprøve. En kjapp, dårlig oppsummering av uken, men dette er hva jeg gjorde i går og i dag: 

Det har vært noe som heter Design Week denne uken (fra onsdag av), på Storsenteret i Ålesund, for dere som ikke vet det er Storsenteret et kjøpesenter i Ålesund. På Design Week hadde medialinjen (1. klasse) på skolen var en salgsutstilling av bilder vi elevene har tatt. Så både i går og i dag sto vi på Storsenteret og solgte bildene våre til inntekt for klassetur. Salget gikk litt tregt i går, men i dag tror jeg det gikk mye bedre! Her er noen bilder:

Emte og Lene ♥



Bildet mitt! Og vet dere hva? En kunstner har tydeligvis kjøpt bildet mitt! Utrolig kult, hadde aldri trodd det. Faktisk trodde jeg ikke noen kom til å kjøpe bildet mitt i det hele tatt, haha.

Da skoledagen var over i går tok jeg også bilder av moteshowet som 1SS (service og samferdsel) hadde, så det får dere en bildeserie fra i morgen, kanskje. Så det var det bildene fra i går var fra. 

Nå tror jeg at jeg skal legge meg, er veldig trøtt etter uken, så nå blir det godt å sove lenger i morgen! I morgen skal jeg også forberede til bursdagsfeiring og ha bursdagsfeiring, jeg har jo bursdag på søndag! 

– Har dere hatt en fin uke?
– Hva syns dere om bildene? 

7 kommentarer

Siste innlegg