PARFYME I POSTEN

På lørdag fikk jeg en spennende pakke i posten, nemlig fra blogg.no! Husker dere den konkurransen de hadde der de skulle velge ut 50 bloggere som fikk teste ut Escada Rockin’ Rio? Jeg er visst en av de! 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic Parfymen lukter fantastisk!! Jeg får en skikkelig sommerfølelse av å lukte på den, og det hjelper litt på at jeg gleder meg sånn til sommeren. Det står at blant ingrediensene i parfymen er der en kombinasjon av kokos og ananas, mandarin og papaya, og det er nok store deler av grunnen til at parfymen minner meg så mye om sommer. Parfymen er hvertfall en av mine nye favoritter i samlingen, og det blir nok en av sommerens dufter for min del! 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicFikk også med disse solbrillene som en liten overraskelse, og det var jo koselig! 

– Har dere prøvd/luktet på denne parfymen?

ESC2RR
21 kommentarer

Siste innlegg