TILBAKE LIKSOM

Og plutselig var tre dager gått uten blogging. Har vel egentlig en ganske god forklaring på det, som har med lite tid å gjøre. Ja, jeg kunne egentlig fått til noen innlegg, men sånn ble det aldri. 

På fredag var jo jeg først på skolen (fikk 5 på engelskfremføringen btw, wii!), og så dro jeg ut og spiste med mamma og Stella. Jeg var så hjemme en liten stund før jeg dro bort til Mariell, der jeg var resten av kvelden. På lørdag var jeg først på jobb, og på kvelden gjorde jeg absolutt ingenting. Så jeg kunne vel egentlig blogget, men hadde verken motivasjon eller noe å blogge om. Søndagen var pretty much the same. 





Jaja, nå er det hvertfall vinterferie, og det nytes fullt ut! Det håper jeg den gjør hos dere også 🙂
Må forresten takke for 100 følgere på Bloglovin’! Utroolig koselig ♥ 

– Hva har dere gjort i helgen?
– Hva syns dere om bildene?
(De er ganske tilfeldige egentlig..)

10 kommentarer

Siste innlegg