MY DAY IN BLACK AND WHITE-ISH

Tok faktisk med meg kameraet på skolen i dag, så da tok jeg noen bilder til dere, som starten på mitt “store” bloggcomeback. Kaller det like gjerne bloggcomeback, jeg, siden bloggingen skal bli mye bedre enn den har vært de siste ukene. Her er hvertfall noen bilder fra skolen i dag:





Fine melvene i “skammekroken” vår, som vi liker å kalle den ♥



Vi holder på å lage dokumentarfilm på skolen nå, så det er for det meste det vi holder på med. Begynte å filme i dag, men det ble for det meste tull, og så gikk kameraet tom for strøm. Men vi har mediefag i morgen også, så da skal vi få det til. Om dokumentaren blir bra kan jeg sikkert legge den ut her og. Temaet blir holdt hemmelig her for nå. 

Ellers hadde jeg en veldig bra treningsøkt etter skolen, og atm ser jeg sånn ut (ok da, det er ikke helt atm, bildene ble tatt for en god stund siden):



Er utrolig trøtt nå, så jeg tror (vet) at jeg skal legge meg tidlig i kveld. Men vi blogges før det!

– Hva syns dere om bildene?

17 kommentarer

Siste innlegg