NEW PHONE AND STUFF

Siden jeg ikke har fortalt så mye om ting som har skjedd for tiden, så kan jeg vel fortelle litt nå. Vel, egentlig er det ikke såå mye å fortelle da, men: Jeg har fått ny telefon! iPhone 4s er endelig min, deilig å ha en telefon der jeg slipper å vente to minutter for å få opp tastelåsen. Hadde en to år gammel 3Gs før, som ikke gikk spesielt raskt lenger.

Ellers hadde vi jo naturfag prøve i dag (takk til alle som sa lykke til, forresten!), og den gikk ikke spesielt bra. Gikk ikke skikkelig ille liksom, men var ikke superbra heller. Og i kveld har jeg bare slappet av, uten noe skolearbeid (har jobbet med skolearbeid hver kveld ellers denne uken), så jeg har catchet litt opp med nye episoder av Gossip Girl og One Tree Hill ♥♥ Og spist croissant:


Faktisk noe av det beste jeg vet, det eeer så godt! 

Og forresten, ny telefon betyr enda flere bilder på Instagram! Følg meg gjerne der @malindh, og jeg spiller fortsatt Wordfeud, så om du vil spille mot meg så er det bare å legge til Malindh 🙂

– Hvilken telefon har du?
– Liker du croissanter? 

12 kommentarer

Siste innlegg