MY EXCUSE

Dere lurer vel kanskje på hvorfor dere ikke ser noe nytt design her enda? Jo, here’s the thing: I går kveld skulle jeg sette inn designet mitt (har laget det på en annen blogg), og da hadde jeg allerede sittet i noen timer og gjort det ferdig. Og da så det bare helt ræva ut (for å være helt ærlig), så det endte med at jeg bare slo av Macen fordi jeg ikke orket mer. Jeg var trøtt, sliten og lei av alt kalt design, så jeg håper dere skjønner da at klokken var halv 11 og jeg orket virkelig ikke å gjøre noe mer. 

Jeg hadde presentasjon av designet i dag (viste det bare på bloggen jeg har laget det på), og det gikk vel forsåvidt greit. Og så, dere! Jeg kom hjem og satte meg ned, klar for å finne ut det med designet mitt, og nok en gang prøve meg på å sette det inn her, men da skulle selvfølgelig blogg.no ha tekniske feil (som det har hatt altfor mye av i det siste) så da fikk jeg nok en gang ikke satt det inn. Så jeg håper dere har forståelse for at designet ikke kommer helt enda og at dere klarer å vente litt til, for jeg har andre ting jeg må gjøre også, som f.eks en naturfagsprøve med pensum på 4 kapitler på torsdag. 

Ellers kan jeg fortelle hva jeg har gjort i kveld: 

Naturfag! Wii, sykt spennende. 

Men nå er det på tide å avslutte dette milelange innlegget, Frustrerte Fruer begynner!

– Flere som skal se Frustrerte Fruer i kveld?

13 kommentarer

Siste innlegg