BILDER FRA HELGEN


Hadde en veldig koselig helg på Bjorli! Ovenfor har dere noen bilder, tok ikke sånn supermange bilder, og jeg legger ikke ut alle heller. Det nederste bildet ble tatt rett før jeg kastet meg uti snøen (i mange minusgrader), skulle nemlig få 500 kr hvis jeg rullet to meter i snøen i undertøy, noe jeg selvfølgelig sa ja til! Tror ikke de hadde forventet det, hehe. Det var faktisk ikke så ille som jeg hadde trodd heller. 

Ellers hadde jeg planlagt et skikkelig comeback idag, men jeg er syk, sååå, det blir ikke akkurat et stort comeback dette her.. Men, jeg har en videoblogg på lur som skal redigeres! Sier ikke hva det er enda, men hvis jeg føler meg bra i morgen skal jeg få redigert og lagt ut da. Vet ikke helt om det kommer video fra helgen, for jeg vet ikke hvor mye materiale jeg har – filmet ikke så veldig mye. 

– Hva syns dere om bildene? (Mamma har forresten tatt mange av dem, følte hun burde få creds)

14 kommentarer

Siste innlegg