STARTING OVER AGAIN

Nå drar jeg snart på trening, for andre gang i år, og nå starter jeg for fullt. Har nemlig laget en kontrakt (forteller mer om den snart), så nå blir det trening fremover! Gleder meg faktisk til å komme skikkelig i gang, man får jo mye mer energi og kommer i bedre humør av det. 

Nei, jeg ser ikke sånn ut nå, bildet er fra lørdag..

Ellers har det vært en lite interessant dag. Nesten like lite interessant som dette innlegget.. Vi snakkes i kveld!

– Hva skal dere gjøre i kveld?
– Trener du ofte? 

6 kommentarer
    1. trener zumba en gang i uken og prøver så ofte jeg kan ellers, er litt slapp, hehe og har ikke tid så ofte. Pleier å gå sykkle, ha gym så det er jo trening i seg sjøv.
      Jeg har konkurranse på bloggen nå, der du kan vinne solkort 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg