FLINKEBLOGGERN



Heisann! Tenkte å stikke innom og si at jeg lever. Så nå har jeg sagt det, hade. 

Neida, men jeg tok meg en bloggfri helg fordi jeg trengte det. Hadde mangel på inspirasjon, så da tok jeg meg like gjerne et par dager fri for å bygge opp igjen inspirasjonen, istedenfor å komme med et par crappy innlegg om hvor lite inspirasjon jeg har. Gjorde ikke så mye spennende i helgen da, var bare på jobb, og så hadde pappa bursdag.

Men nå er jeg hvertfall tilbake med masse inspirasjon, så da regner jeg med det ikke blir noe bloggfri på en stund! Har noen idéer til bilder (og videoer!) nå, og allerede i kveld skal jeg ut og prøve ut noe av det. Det blir i mørket, så jeg håper det blir bra, hvis ikke tar jeg det en dag jeg har tid i dagslys. Er jo ikke så lett å fullføre på hverdager, ettersom det blir mørkt nesten rett etter jeg kommer hjem.

– Hva har dere gjort i helgen?

19 kommentarer

Siste innlegg