CONCRETE JUNGLE WHERE DREAMS ARE MADE OF

Private bilder.

Bilde1/bilde2/bilde3/bilde4.

Ah, New York, my love. Vet ikke hvor mange av dere som vet det, men jeg var der i 2009, og jeg lengter sånn tilbake. Jeg elsker den plassen, rett og slett! Jeg har følt i ettertid at jeg ikke nøt det nok mens jeg var der, selvfølgelig, jeg koste meg utrolig mye, men jeg tror ikke jeg tenkte over akkurat da hvor stort det faktisk var å være der. Men nå har jeg bare så utrolig lyst tilbake! Fotografere, shoppe, oppleve. Alt. 

Jeg husker spesielt et øyeblikk fra turen, da vi satt i den gule taxien på vei fra flyplassen til der vi skulle bo. Jeg så ut vinduet og opp på alle de høye bygningene, og det var så herlig. For jeg var faktisk i New York. Jeg følte meg hjemme der, som om jeg tilhørte der. De 10 dagene gikk altfor fort. Jeg vet hvertfall én ting jeg skal før jeg dør, og det er å feire nyttårsaften der. Det virker bare helt fantastisk, selv om det er proppet med folk der. 

New York, I love you.

– Har du vært i New York før?

17 kommentarer

Siste innlegg