2011, DEL 1

Da var det på tide å legge ut oppsummering av året som gikk, denne gangen gjør jeg det litt annerledes. Laget bare noen kollasjer fra månedene, så ble ikke innlegget så veldig langt. Deler det likevel opp i to deler, så i denne delen er det januar – juni. 

JANUAR:

Ikke en superspennende måned, men jeg tok masse bilder, fikk iPhone, var på tiendeklasse-ball, var lei av vinteren og bakte Oreo-cupcakes med Andrea.

FEBRUAR:

Bowlet med venner, koste meg med meg selv på Valentinsdagen (forever alone much?), viste dere rommet mitt og tok flere bilder i solnedgangen.

MARS:

Jeg fylte 16 år og dro til Oslo med mamma, der vi dro på Robyn-konsert og førpremiere på Never Say Never. Skolen fylte 50 år og i den anledningen fikk trinnet utdelt 80-tallet (øverste bildet, helt til venstre), jeg fortsatte med bilder i solnedgangen, var hektet på sjokoladedekte jordbær, og jeg feiret bursdagen min med fine venner. 

APRIL:

Pappa giftet seg, årets første grillfest med vennegjengen, det var påskeferie og den tilbragte jeg på takterrassen i bikinien, jeg skrev et innlegg om selvtillit, som jeg fikk veldig bra tilbakemeldinger på (les det her), og jeg la ut nye bilder av rommet mitt, i en renere og ryddigere versjon enn det noen gang hadde vært.

MAI:

Jeg var i tre konfirmasjoner (og fotograf i to av dem), la ut mange outfits (det MÅ jeg bli flinkere til!), tok klassebilde på skolen, det var 17. mai, Johan Thomas og jeg kom opp i naturfag i prøvemuntlig (fikk 5), og jeg var flink til å ta med kameraet ute i den fine kveldssolen. 

JUNI:

Denne måneden var det faktisk mye som skjedde. Jeg ble storesøster til verdens beste Stella, hele klassen var på dagstur til Kristiansund, Johan Thomas og jeg kom opp i Engelsk i muntlig eksamen (fikk 6!!), vi var ferdig med grunnskolen, hadde fotoshoot med Johan Thomas, og det ble mye grilling i fint vær. 

Wow, dette året skal bli mer interessant enn det forrige. 

– Hvordan var ditt første halvår i fjor?
– Hva syns dere om bildene? 

19 kommentarer

Siste innlegg