NEDTUR

I dag var jo den “store shoppingdagen” etter jul… Ja, hva skal man si? Nedtur. Jeg skulle kjøpe meg Jeffrey Campbells, og hadde gledet meg skikkelig, men tror dere ikke de var utsolgt overalt da? Jeg hadde hatt ganske høye forventninger, for da jeg var der et par dager før jul hadde de jo inne, og jeg tenkte at selvfølgelig hadde de. Nei, utsolgt. Og ja, jeg lette faktisk overalt. Og etter det var jeg egentlig ikke i noe særlig shoppinghumør, så da ble det ikke akkurat mye nytt på meg. Annet enn fire neglelakker som jeg viser dere i morgen. 

Nå befinner jeg meg i Ørsta, hos mormor og morfar. Blir nok en liten “bytur” imorgen, for å bytte noe jeg glemte å bytte i dag (sånn går det når man er JC-fokusert) og se om jeg finner meg noe fint. Har forresten lett nettet rundt etter JC nå, og funnet en plass jeg mest sannsynlig kommer til å bestille fra i morgen. Så det går bra altså, hehe. Gleder meg. 

 Image and video hosting by TinyPic

– Har dere fått shoppet noe i dag da? Regner med mange har hatt en bytur i dag hvertfall, siden butikkene åpnet i dag? 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg