MY WEEKEND

Dette blir et lite oppsummeringsinnlegg, meen jeg skulle jo fortelle om helgen min, så hvorfor ikke? 
På fredag kom Andrea på besøk, noe som var kjempekoselig! Vi har ikke vært med hverandre på alt for lenge, så vi hadde veldig mye å snakke om, hehe. 

På lørdag var jeg først på jobb, og så dro jeg rett hjem og gjorde meg klar for julebord med jobben. Her er et lite, dårlig iPhonebilde av hvordan jeg så ut:

Trutmunn i speilet er jo obligatoriskXD

Var kjempekoselig på julebord! Vi var først ute og spiste og så på Humorgalla, som var utrooolig morsomt! Blant annet var Else Kåss Furuseth og Morten Ramm med. Tror aldri jeg har ledd så mye på en kveld før.. Og så dro Johan Thomas og jeg og møtte Malin, Andrea og Thomas. Så det var en veldig bra kveld! 

Fra søndagen er det egentlig ikke så mye å si. Jeg var på jobb, og så dro jeg hjem og slappet av resten av kvelden. Og så Love Actually, den ultimate julefilm ♥

– Hva gjorde dere i helgen?

13 kommentarer

Siste innlegg