GJESTEINNLEGGET DERE ALLE HAR VENTET PÅ

Heisann hoppsann!

Siden mange av dere var rystet over at Malin ikke hadde sett filmen ”The Notebook”, så fant jeg ut at det måtte jeg gjøre noe med. Resultatet ble da som følger: Vi har nå sett filmen, og vi har grått endel. Okei da, jeg skal være helt ærlig. Malin har ikke grått så mye, men hos meg derimot har tårene trillet en etter en. Hvis det er noen som leser dette, og som ikke har sett filmen, vil jeg anbefale dere å gjøre det snarest! Seriøst. Det må være en av de fineste filmene noensinne. Hvis jeg nå skal begynne å skrive noe av det som skjer, så ender det bare opp med at jeg røper hele filmen, og det blir litt dumt.

Her er hvertfall et søtt bilde av oss etter vi hadde sett filmen. Er vi ikke søte? Hihi.

Nå skal jeg hjem å legge meg. Vi blogges ;*

Hva har dere gjort i kveld?

Klem gjestebloggeren Johan Thomas.

5 kommentarer

Siste innlegg