YOU GUYS.



Dere altså. Jeg ble så glad når jeg så at så mange likte innlegget nedenfor, og alle de fine kommentarene deres! Det betyr mer enn dere aner. Nå vet jeg hvertfall at det er interesse for sånne mer alvorlige innlegg, så det skal jeg prøve å få til oftere.

Trodde faktisk at det kom til å bli en bloggfri dag i dag, men nå i siste liten fikk jeg så mye motivasjon at jeg tenkte at jeg måtte komme med hvertall ett innlegg. I dag var jeg og trente etter skolen, og etter det har jeg bare slappet av, skypet med Johan Thomas og jobbet med en artikkel om vintermote til skoleavisen vår. Det har vært en ganske ok dag, til tross for at det er ganske deprimerende å begynne på skolen når det er mørkt ute, og å slutte på skolen når det begynner å bli mørkt igjen. Men nå babler jeg bare, og Grey’s Anatomy begynner om fem minutter, så vi blogges imorgen!

– Flere som skal se Grey’s Anatomy?

14 kommentarer

Siste innlegg