THE BEST ACCESSORY A GIRL CAN WEAR IS CONFIDENCE

Dette innlegget skrev jeg i april i år, og siden jeg har fått en del nye lesere siden da, velger jeg å reposte det, med tanke på at jeg ikke legger ut alvorlige innlegg så ofte.


Som tenåring går selvtilliten som regel veldig opp og ned. Når vi ser modeller, skuespillere, sangere osv., er det veldig lett å tenke at den personen er så mye penere og tynnere, og dette hjelper hvertfall ikke på selvtilliten. Vi har vel alle også sett noen på gata som er “såå mye penere”. Men vet du hva? Selv om det kan være vanskelig, ikke tenk noe på det, hev deg over det og tenk “Jeg er unik og jeg er pen”. Selv om det kan virke som om det ikke hjelper, så gjør det faktisk det. Og om du plutselig finner deg selv foran speilet der du peker ut det negative med deg selv, SLUTT med det! Fokuser på det du liker med deg selv, det er såå mye bedre og det hjelper veldig.


I århundret vi er i nå er det veldig lett for folk å sitte bak en skjerm og være anonym og slenge masse dritt til noen andre. Spesielt som blogger oppstår anonyme drittkommentarer hele tiden. Dere ser jo hvordan det gikk med Voe, hun ble til slutt redd for å poste innlegg pga. alle drittkommentarene hun fikk. Det skal jo ikke være sånn? Tenk dere det da, man blogger fordi man synes det er gøy, og så må man til slutt slutte pga. drittkommentarer. Selv om det ikke alltid er så lett, så må man bare prøve å heve seg over det og ikke la haterne vinne. Men jeg skjønner godt at det var vanskelig for Voe å heve seg over det, når hun fikk så mange drittkommentarer.


Fuck the haters, sier jeg bare.

20 kommentarer

Siste innlegg