TORSDAG

Kunne jeg ikke kommet med en bedre overskrift? Neida, nå vet dere hvertfall hvilken dag det er, sånn i tilfelle dere ikke visste det fra før av liksom. Det er hvertfall bare én dag til helg, og det er deilig det.

Før jeg glemmer det, vil jeg bare si hei til dere nye lesere! Fikk nemlig en hyggelig overraskelse i går kveld da jeg så at Renate hadde anbefalt bloggen min, utrolig koselig! Så om du ikke allerede har sett på bloggen min hvordan jeg ser ut (noe som egentlig er veldig rart hvis du ikke har, siden jeg er overalt her), så er da dette meg:


Neida, jeg bare tuller med dere. Eller egentlig ikke, for det er jo faktisk meg, bare at jeg kanskje burde kommet med et skikkelig bilde. Men vi liker tullebilder, gjør vi ikke det?

Isåfall, har en del skolearbeid å gjøre til i morgen, så jeg får vel sette i gang nå. Kommer noen flere innlegg i dag, har fått masse motivasjon nå, noe jeg må innrømme jeg har hatt veldig lite av de siste dagene. 

Nå ble dette et veldig rart innlegg, jeg er ikke så morsom til vanlig altså. Jeg bare liker å late som.

– Hva gjør dere søtnoser på i dag da?

6 kommentarer

Siste innlegg