KNOW THAT IT’S CHRISTMAS TIME

Den nye musikkvideoen til Justin Bieber kom ut i dag, og den kan beskrives med ett ord: HOT! Jeg mener, se skjermbildet jeg tok et sted inne i videoen da:

Begynner faktisk å komme i julestemning allerede. Har kanskje litt med at jeg har hørt på julealbumet til Justin leeenge nå, og at jeg begynte tidlig med både julebrus og julemenn, men jeg elsker det! Jeg skjønner ikke hvorfor folk orker å vente til desember, jeg blir hvertfall ikke lei av verken julebrus eller julemenn. Etter skolen i dag kom jeg til og med hjem til at mamma hadde funnet frem julepynten. Jeg tenkte først at det kanskje var litt tidlig å pynte til jul, men det er faktisk første søndag i advent på søndag! Gud som tiden går!

Nå ble dette innlegget litt lenger enn planlagt, menmen. Så nå skal jeg redigere den sjette episoden av The Real Life of Emte, for ja, det har kommet episoder de siste ukene, jeg har bare glemt å legge de ut her, og så skal jeg øve til en naturfagsprøve vi har i morgen. Men det skal jeg gjøre i morgen. Edit: Kommer ikke ny episode før i morgen, fant ut nå at jeg ikke hadde klippene likevel..

– Hva syns dere om sangen og videoen?
– Er det flere enn bare meg som har fått et snev av julestemning allerede?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg