LET’S START WITH FOREVER



DERE!! Breaking Dawn Part 1: FANTASTISK. Som forventet. Den var rørende, trist, morsom og spennende. Den var alt. Dere må bare se den, men da må dere selvfølgelig ha sett de andre filmene først, hvis ikke er det jo ikke vits. Men virkelig, den anbefales på det sterkeste. Gleder meg sånn til Part 2!

Som forventet er jeg veldig trøtt i dag med tanke på at det ikke akkurat ble så mange timer søvn i natt, men det var jo selvfølgelig verdt det. Fikk sovet en times tid på sofaen i stad også, så det hjalp litt. Senere drar jeg på bowling med noen venner, blir godt å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen når jeg er såpass trøtt som jeg er, hehe.

– Har du sett filmen/skal du se den? (Oh shit, samme spørsmål som jeg stilte igår!!!!)
– Hvis du har sett den, hva syns du?

9 kommentarer

Siste innlegg