HÅRET MITT

Et dårlig før-bilde:


Etter:




Det ble ikke så ille. Kunne vært verre. La inn lyse striper og så stusset hun det. Ble klippet en del, men det var det som var nødvendig. Jeg hadde jo tross alt ikke vært med frisøren på et halvt år. Jeg fryktet verre, så jeg er fornøyd. Var forresten hos Hair Fashion på Moa, for første gang og der har jeg planer om å fortsette å gå.

Jeg skal bli mye flinkere til å ta vare på håret mitt nå, slutte å være så sløv. Ofte dusjer jeg om kvelden og da orker jeg ikke å tørke håret mitt, så da jeg legger jeg meg med vått, ubørstet hår og da ser det ofte ikke ut om morgenen. Jeg skal også slutte å dulle sånn med håret mitt når jeg finner slitte tupper, det har blitt en uvane jeg har hatt lenge, som må stoppe. Jeg skal være flink og spare til langt, sunt hår, og stusse håret hos frisøren hver andre/tredje måned.

– Hva syns dere om resultatet da?

21 kommentarer

Siste innlegg