OUTFIT 131011

Topp Bik Bok
Bukse Bik Bok
Jakke Bik Bok
Skjerf Becksøndergaard
Sko Eurosko
Macveske Incase


Det er ikke så ofte jeg legger ut outfits, men det er fordi jeg ikke kler meg så spennende heller (ikke at jeg gjør det her). Når jeg skal på skolen pleier jeg bare å slenge på meg noe og ikke orke å ta på noe tilbehør, men skal bli flinkere til det nå. Her ser dere også vesken jeg bruker på skolen, har ikke vist den til dere før, så derfor tenkte jeg at jeg kunne ta den med nå. Gikk også med håret litt annerledes enn jeg pleier. Uvant, men jeg tror jeg likte det litt.

Nå er det endelig helg og i kveld skal jeg bare slappe av hjemme. I morgen skal jeg til frisøren, noe jeg gleder og gruer meg til. Gleder meg til å få frisket opp håret litt med striper og gruer meg til å klippe det, fordi jeg kommer til å få kort hår…….. Neida, men jeg liker så godt lengden nå, så jeg håper ikke hun klipper mye. Jeg har jo ikke vært med frisøren siden april, så det er nok en fare for at det blir tatt endel…. Menmen, det får bare være. Det vokser jo ut igjen, og så får jeg være flinkere med å dra til frisøren.

– Hva syns dere om antrekket?

17 kommentarer

Siste innlegg