SØT KOLLASJ

Heisann! Nå sitter jeg på skolen i PTF-timen, der jeg altså har design, og nå har vi endelig begynt skikkelig med Photoshop! Vi har fått i oppgave å lage 2-4 postkort og jeg er godt igang med mitt andre postkort. Tror det blir veldig bra, kan sikkert vise dere når vi har levert inn om én uke. 

I går lærte vi hvordan vi klipper osv (jeg kunne forsåvidt det meste der, men det var jo noen småting jeg ikke visste fra før av som er greit å vite), så vi fikk i lekser til i dag å lage et bilde der vi har klippet inn fra tre forskjellige bilder (eller noe sånt, husker ikke helt detaljene). Her er hva jeg laget:

Syns den ble litt søt, jeg. Hehe. Jeg var ikke så nøyaktig akkurat her, siden det bare var en øvingsoppgave, men ble fornøyd fordeom. 

– Hva syns dere?
 

13 kommentarer

Siste innlegg