MAX FACTOR ANMELDELSE, DEL 1

Her er første del av anmeldelsen av produktene jeg mottok fra Max Factor:

False Lash Effect Fusion Mascara:
Denne hadde jeg ikke høye forventninger til i det hele tatt, fordi jeg har prøvd en annen eldre versjon tidligere og jeg likte ikke den store børsten. Men denne gikk virkelig over alle forventninger! Faktisk en ny favoritt i samlingen. Den gir bra med volum og lengde og separerer vippene ganske bra.

Kanskje ikke det beste bildet, men dere ser hvertfall vippene.


Lipfinity Lip Tint.
DENNE, dere. Denne er genial. Du påfører den på leppene med så mange lag du vil, jo flere lag, jo sterkere farge. Jeg visste egentlig ikke hva jeg skulle forvente av den, siden jeg aldri har prøvd noe sånt før, men den er fantastisk. Den “trekker inn” i leppene og du kjenner ikke at du har den på deg engang. Noen minutter etter jeg hadde tatt den på meg, tok jeg meg et glass vann, og jeg var ganske spent på om fargen kom til å gå vekk/smitte av, men jammen gjorde den ikke det. Den var fortsatt like fin. Jeg spiste også middag kanskje en time senere (og det var lakseburger, så det hadde ikke vært så enkelt med en vanlig leppestift) og fargen satt like fint. Fargen var der i flere timer. Jeg er virkelig imponert.

Her hadde jeg ikke tatt på så mye og jeg hadde ikke vært så nøyaktig heller, men den er såå fin!

Del 2 kommer enten senere i dag eller i morgen.

– Har du prøvd noen av disse produktene?


10 kommentarer

Siste innlegg