INSTAGRAM

Dette innlegget skulle egentlig komme for et par uker siden, men så fikk jeg meg ikke til å skrive det før. Treg, som vanlig.

Instagram er en kul applikasjon til iPhone/iPod og iPad(?) som har mange forskjellige effekter til bildene dine, de fleste ser vel ganske vintage-aktig ut. Applikasjonen er gratis og en bra måte å “sprite” opp bildene dine litt på. Du kan enten velge å ta et nytt bilde eller et du allerede har og så får du velge en av flere effekter, alt ettersom hva du syns passer best til bildet. For å bruke applikasjonen må du lage deg en bruker, og der kan du dele bildene du har tatt og følge andre brukere. Hvis du ikke vil dele bildene dine er det sikkert en plass du kan trykke for å ikke dele bildene dine, men jeg pleier bare å slette de fra Instagram om jeg ikke vil ha de der, de blir ikke slettet fra telefonen da. Her er noen bilder jeg har tatt:






Jeg heter forresten Malindh på Instagram, hvis noen lurte.

– Har du Instagram? Isåfall, hva heter du der?

25 kommentarer

Siste innlegg