HJEM, KJÆRE, NYE HJEM

Jeg er hjemme! Kom hjem i går kveld og da ville jeg bare slappe av med familien ♥

Som dere kanskje skjønte fikk jeg aldri koblet meg på internettet på hotellet, det funket rett og slett ikke.. Verken på mobiltelefoner eller pc. Til slutt fant vi ikke nettverket lenger engang, såå da ble det en internettfri ferie. Jeg kunne ha gått på en internettkafé, men jeg kom meg aldri så langt, eheh. Men nå er jeg hvertfall hjemme, og det er deilig. Kjente det var litt kjipt å ikke være hjemme når tragediene i Oslo og på Utøya hendte, hadde veldig lyst til å delta i fakkeltoget osv.


Har mange innlegg å legge ut fremover, blant annet noen bildeinnlegg fra Tyrkia og litt om hvordan jeg opplevde 22. juli. Selv om jeg var i Tyrkia da, vil jeg fremdeles lage et innlegg om mine tanker osv. 

– Hva har dere gjort den siste uken?

10 kommentarer

Siste innlegg