DAG 206

16 kommentarer
    1. E kan ikke få sagt nok ganga kor fine bilde du tar, e blir heilt målløs hver gang e ser dem, dem e så utrolig nydelige!
      FOR EN BLOGG, du fortjener til tuuusen og være på topplisten..!
      ELSKER BLOGGEN DIN!

    2. Heisann Malin! Jeg har komentert bloggen din og lest den lenge! Har alltid bare oppgitt meg selv som anonym da! Vet ikke helt koffor egentlig, men uansett. Jeg elsker bloggen din veldig mye, jeg kan ikke få sagt nok ganger hvor utrolig flink du er til å ta bilder. De er så nydelige, at hvert innlegg blir et eventyr.. Bloggen din er på en måte et must i hverdagen min, jeg må inn og lese den! Du begynner nå på vidergående og du gikk på kolvikbakken før. Jeg går også på kolvikbakken og jeg skal begynne i niende. Hadde flere ganger lyst og gå bort til deg og bare si “fy søren, bloggen din er fantastisk” men jeg turte aldri. Du er et forbilde for meg, jeg vil bli like fornufti, posetiv, smilende, pen,fantastisk og snill som du. Jeg vil bli like flink som deg å ta bilder.. du er et forbilde. Du ga og gir meg bedre selvtillit. Du fortjener bare det beste. Du har et hjerte av gull, og du er omsorgsfull og du er herlig. Skulle bare ønske jeg hadde turt og snakke med deg den gangen jeg sto å fylte vann og du satt på benken 3 meter fra meg. Men det hadde jo vært litt rart, du satt jo der med alle venenne dine. Men nok om det, hehe, e vil bare at du skal vite at bloggen din er utrolig. og fortjener en plass på topplisten. Du å bloggen din har en ting til felles ; begge to er fantastiske <3! E kjenne jo deg ikke, men av å lese bloggen din føle e at e kjenne deg likavell. E håpe du fortsetter og blogge i lang tid fremover, hver dag etter og ha lest ett innlegg av malindh, får jeg et smil på munnen.
      Stå på videre og ta vare på deg selv ! 🙂
      Klem

    3. meg..: Tusen takk for koselige kommentarer! Utrolig kjekt å lese, vet ikke helt hva jeg skal skrive altså. Men koselig at du liker bloggen min, det betyr mye! Dumt du ikke kom og hilset på meg, det hadde vært superkoselig altså 🙂

      Ta vare på deg selv du og, og ikke vær redd for å skrive navnet ditt i navnefeltet, hihi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg