MÅNEDEN SOM GIKK – JUNI

For en gangs skyld tenkte jeg å lage et lite oppsummeringsinnlegg fra måneden som gikk, rett og slett fordi det har vært mye som har skjedd og mange forandringer. Så her er mange bilder og litt tekst om hva som skjedde i juni:

Vi overtok det nye huset og begynte å male der.

Jeg bestemte meg for at jeg trengte flere farger i garderoben min, og det ble det også med disse innkjøpene.




Grilling med hele trinnet på Emblemssanden. Superkoselig, og været ble veldig bra utover dagen.


Ikke minst det største som skjedde den måneden, mest sannsynlig årets største: Jeg ble storesøster til lille Stella, 7. juni.




Tur til Kristiansund sammen med klassen, den aller siste klasseturen.

Muntlig eksamen. Johan Thomas og jeg kom opp i engelsk med temaet USA, noe vi var utrolig fornøyd med, og enda mer fornøyd ble vi når vi fikk 6er!!



Vitnemålsutdeling på skolen, utrolig trist! Rart å tenke på at vi aldri skal tilbake dit. Men noe positivt var det jo: SOMMERFERIE!



Fotoshoot med Johan Thomas.


“Feiret” Sankthansaften borte med Mariell sammen med mange andre fine venner ♥





Så Bad Teacher på kino med noen venner.




Været har virkelig ikke vært bra hittil i sommerferien, så jeg har ingen sommerstemning what so ever. Håper virkelig det blir bedre nå i juli og at vi får litt sommer her også. Ellers tror jeg juli blir en spennende måned, om noen dager får vi vite hvilken linje vi kommer inn på på videregående, og jeg er veldig spent. Jeg skal også til Tyrkia i slutten av måneden, og det gleder jeg meg til. Blir godt å få litt farge på kroppen. Ikke minst håper jeg på å få tatt mange fine bilder.

– Hvordan har din junimåned vært?
– Skal jeg fortsette med sånne “Måneden som gikk”-innlegg?



9 kommentarer

Siste innlegg